Sonett7 Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Läste på Rejsa.nu att SLC kör Locostracing på Knutstorp på Lördag 28/8... :wohow: Gratis inträde! :thumbup: Synd att jag själv lovat hjälpa till att flytta på lördag :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Hmm... verkar visst inte vara så stort intresse för detta :blink: Trodde fler skulle uppskatta att se lite Locost tävla på en så trevlig bana som Knutstorp. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Gärna det... kan jag ta min volvo istället?? Lite tajt med tiden för den andra ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Vi kommer nog att odla det nygamla intresset segling istället (om det inte blåser för mycket)... B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Hmm.. hur långt e de mellan knutstorp å Göteborg ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Hmm.. hur långt e de mellan knutstorp å Göteborg ?? Skulle tro att det rör sig om ca 23 mil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Gärna det... kan jag ta min volvo istället??Lite tajt med tiden för den andra ;) Med tanke på att det är för att vara åskådare så skulle jag tro att även en Volvo funkar bra ;) (Ooohh vad jag retar mig på att jag lovat bort mig hela dagen!!! :mad: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Hmm.. hur långt e de mellan knutstorp å Göteborg ?? Ett stenkast bara ! ;) Tänk på en annan som vill komma iväg men som bor i Värmland :mad: Men det är klart.... Norrläningarna har det värre! Nej... Lägg alla Race i Karlskoga... Sveriges mittpunkt.... Då får alla lika långt och åka och jag närmst :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Hmm.. hur långt e de mellan knutstorp å Göteborg ?? Ett stenkast bara ! ;) Tänk på en annan som vill komma iväg men som bor i Värmland :mad: Men det är klart.... Norrläningarna har det värre! Nej... Lägg alla Race i Karlskoga... Sveriges mittpunkt.... Då får alla lika långt och åka och jag närmst :wohow: Du har missat det där med sveriges mitt. :icon_angry: Lägg alla race på mittsverigebanan, så får även vi i 'mellersta' sverige liite racing att se på. :wohow: (mellersta sverige torde vara från gävle till skelefteå, sådär på en höft) :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 ...& jag som trodde att det egentliga Sveriges mittpunkt låg i trakten kring Eslöv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Daniel- Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Tyvärr e´ de SM-final i EVOcupen samma dag i Tomelilla :( EVOcupen Hälsn/Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 hmmmm nu har jag beslutsångest ring knutstorp eller svampabanan. jag har ju närmre till tommelilla men är mer intreserad av locost hmmmm. ja ja får väll se vad det blir. inte lätt att bo mitt i skåne det är så mycke på somrarna så man hinner ju inte med allt hehe :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 26, 2004 Share Posted August 26, 2004 Jag har tänkt ta mig dit, men jag får se. Det kan bli så att jag får hämta en Sierra istället. Blir det inte av att hämta den denna helgen så vet jag inte när det ska bli av nämligen, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Det blev Knutan för mig hela eftermiddagen. Var det bara jag som var där och såg när Runes bil utklassade allt motstånd? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Förklara dig nu Vem är Rune o vilken bil har han och vilka var hans motstånd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Rune Naess, du vet han som skriver på norska här på forumet? Han har en Yamaha R1-motor med insprutning i sin. Motståndet var resten av de som kör i Locostserien, de flesta med nån mc-motor verkade det som. Jag kommer nog att lägga upp lite bilder på rejsa sen när jag sorterat lite... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 30, 2004 Share Posted August 30, 2004 Bilder: http://www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=12517 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts