Thomas Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Jag kan erbjuda att renovera topplock byta styrningar planslipa m.m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Vad tar du för att porta och plana en pinto topp Tack på förhand Michael Wänström SJÖVIK bearcat@passagen.se 030243153 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Jag saknar mira fräs har du tillgång till det? Har inte bestämt sätesvinklar än dock...... ;) (jag har ingen brådska) :icon_sleep: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 22, 2004 Author Share Posted August 22, 2004 Mira fräs finns. planing för planhet ca 0,1--0,5 mm 200:- ytterligare 50:- till 100:- påslag. portning är skitigt o tidsödande så det vill man helst ta gjutskägg finputsning samt justera under ventilen. Priset är beroende på hur mycket som ska tas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 22, 2004 Author Share Posted August 22, 2004 Meila till mig om ni är intresserade. t.sandqvist@telia.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 14, 2007 Author Share Posted January 14, 2007 jag erbjuder fortfarande topplocksarbeten och min meil är nu t.sandqvist@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts