Frena Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Hej, Råkade ut för två mindre fadäser när jag skulle sätta upp bilen på pallbockarna. Behöver därför hjälp av någon som kan banka/valsa ut lite av mina karossdelar i aluminium. Ingen brådska - kan göras i vinter och jag kan plocka av dem från bilen så det är "enkelt" för den som har verktyg. Helst i Skåne men är i Göteborg- och Växjöregionerna ofta. Quote
Frena Posted December 31, 2015 Author Posted December 31, 2015 Verkligen ingen här som har tips? Quote
PeerO Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Hej Fins ett par stycken i Karlshamns trakten som kanske kan hjälpa dig. Den ena heter www.jocar.se. I Sandbäck mellan sölvesborg och Olofström Sedan skall det finnas ett par till men får ta reda på vad dom heter. Quote
Frena Posted January 3, 2016 Author Posted January 3, 2016 (edited) Hej Fins ett par stycken i Karlshamns trakten som kanske kan hjälpa dig. Den ena heter www.jocar.se. I Sandbäck mellan sölvesborg och Olofström Sedan skall det finnas ett par till men får ta reda på vad dom heter. Tack, får se om jag inte luskar tag på en i närheten, annars kollar jag dessa. Edited January 3, 2016 by Frena Quote
Recommended Posts