PerS Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Hej! Säljer av lite grejer som jag inte behöver eftersom jag bytt till programmerbart sprut: -Hemmasnickrat insug med luftmassemätare, spjäll, spridare, fuel-rail och tryckregulator från en Black-Top 2,0. Insugskanalerna avslutas med trattar inne i plenumet. Finns tre uttag för vakuum och hål för att ansluta vevhusventilationen. Finns anslutningar för tomgångsmotor. -Databox till Black-Top 2,0, BASH med 104-pinnarskontakt. Komplett med kontakt, antenn och nyckel till stöldskyddet och OSB-kontakt. -Nästan ny tomgångsmotor. -Nästan ny lambdasond. -Kolkanister och magnetventil. -Vevaxel -och kamaxelgivare -Tändspole Har funkat bra på min motor men har som sagt var bytt till ITB och programmerbart sprut. Tänkt mej 2500:- för rubbet. Grejerna finns i Linköping. Jag kan fixa fram kopplingsscheman för hur insprutningen ska kopplas ihop om så önskas. Per Sjöberg per.an.sjoberg@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Hej Per Vad blev det för sprut? Jag kör Maxecu på min Zetec. Funkar bra. MVH Berne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerS Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Hej! Fick tag på ett Civinco för ganska lite pengar och efter lite pill så börjar motorn gå riktigt bra. Tänkte boka in mej hos någon med rullande landsväg i vår för att få ut det sista. Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerS Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Provat att uppa denna. Grejerna finns kvar och det är inget måste att köpa rubbet. Är det något du behöver så lämna ett bud! Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Norrman Posted July 25, 2018 Share Posted July 25, 2018 Hej, finns detta kvar? Passar det lika bra till en silvertop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerS Posted June 26, 2019 Author Share Posted June 26, 2019 Hej! Är tyvärr inte inne här så ofta! Grejerna finns kvar. Om man kollar på insug till Zetec (http://www.retro-ford.co.uk/shop/content/zetec-inlet-manifold-z026) så gör man ingen skillnad på Black- och Silvertop så ska det passa. Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted June 29, 2019 Share Posted June 29, 2019 Hej Per! Jag är intresserad av insuget med spridare o spjällhus. Mvh Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts