Tommy Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Jag letar efter verkstadshandbok till Volvo.... i Vårt fall Volvo B23 (240 ca: 84:a ).... vart hittar man dom? Eller kanske någon som vet om det finns på "nätet" Behöver den mest för vattenanslutningarna och elen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Jag köper böcker och sånt på Lafri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Hej Tommy! Jag har verkstadshandböcker för volvo, jag antar att din B23 är rätt lik min B230, ska scanni in dessa bäcker och sedan kan jag maila dig, det är något jag ändå tänkt att göra då jag bara fått låna dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 19, 2004 Author Share Posted August 19, 2004 Hej Tommy!Jag har verkstadshandböcker för volvo, jag antar att din B23 är rätt lik min B230, ska scanni in dessa bäcker och sedan kan jag maila dig, det är något jag ändå tänkt att göra då jag bara fått låna dem. Oohh ! :wohow: Jag Bockar och Bugar :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennis_f Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Jag brukar aldrig köpa verkstadshandböcker. Jag lånar på biblioteket och kopierar dem istället. Helt gratis blir det då man kopierar på jobbet =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts