SteQve Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Hej! Behöver få tag i en svetsare, norr om stockholm för bygge av min ram. Han måste ha vana av rostfritt (någon form av examen eller licens). Ramsen skall TIG-svetsas samman. maila mig på stefan.l.johansson@home.se om ni känner till någon. Arbetet börjar under vecka 35 (förutsatt att jag hittat någon). Vi måste jobba båda två samtidigt, dvs jag kapar och mäter, och han svetsar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Hej!Behöver få tag i en svetsare, norr om stockholm för bygge av min ram. Han måste ha vana av rostfritt (någon form av examen eller licens). Ramsen skall TIG-svetsas samman. maila mig på stefan.l.johansson@home.se om ni känner till någon. Arbetet börjar under vecka 35 (förutsatt att jag hittat någon). Vi måste jobba båda två samtidigt, dvs jag kapar och mäter, och han svetsar. är det inte bätre att du kapar upp allt och punktsvetsar och sen låter svetsaren svetsa ordentligt sen? så ser du ju att allt blir som du tenkt dig mm ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts