Jari Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Letar efter en Volvo M40 växellåda. Med eller utan spak, med eller utan sprängkåpa. Måste vara fungerande. Helst i närheten av Trollhättan eller Göteborg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Om det skulle fungera med en M45 istället så har jag en för en femhundring (eller en låda IPA). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Om det skulle fungera med en M45 istället så har jag en för en femhundring (eller en låda IPA). Tror inte det funkar. Skall ha den till sonens A-traktor och jag tror att M45 bygger för mycket på längden (eller det samma längd som M40?). Har visserligen hittat en M40 som jag troligtvis hämtar i helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Inte en aning om dom är lika långa, hör av dig om du vill att jag ska mäta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 5, 2015 Author Share Posted February 5, 2015 Inte en aning om dom är lika långa, hör av dig om du vill att jag ska mäta. Köper jag inte M40 lådan nu i helgen, så hör jag av mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 Köpte en M40 låda idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brumbrum Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Letar efter en Volvo M40 växellåda. Med eller utan spak, med eller utan sprängkåpa. Måste vara fungerande. Helst i närheten av Trollhättan eller Göteborg. Har en låda M 40 070-2468577 Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Har en låda M 40 070-2468577 Anders Nu köpte jag redan en M40 låda för ett halvår sedan, men tack ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts