steve Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Hej! Cafe Rosenhill är ett mycket trevligt kafé i Botkyrka som är mycket populärt för motorcyklar, cyklister och många andra transportformer. Jag kör min GKD Legend dit varje vecka under sommarn. Är det någon från Stockholmsområdet (eller var som helst för den delen) intresserade av att träffa på Rosenhill under sommaren och kanske till och med ta en sväng i området. Adressen finns här: http://caferosenhill.se/ Vi kanske kan vara lite flexibel med datum så vi gå när solen skiner. Även har det på regelbunden basis? Vi hörs Steve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noshest Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Tar mig gärna till Rosenhill när jag har tid, har varit flitig gäst där med hojen. Sundby Gård på tisdagar är också en bra ställe, för både bilar och hojar, även Nifsta Gård på torsdagar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve Posted June 9, 2014 Author Share Posted June 9, 2014 Jag har varit på Sundby Gård för länge sedan, men visste inte att de har ett bilträff på tisdagar - Jag ska definitiv prova. Var det varje tisdag under sommaren? Nifsta Gård, Gottröra? Också varje torsdag? Låter bra, kanske nästa torsdag 19/6. Trosa har också en stor träff varje torsdag under sommaren (http://www.trosaveteranbilsklubb.se/) med live musik ibland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noshest Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Lissma stängde ned, och då tog Sundby Gård över. Nackdelen med Stockholm, är de vidriga köerna, transport mellan söder och norrförort i rusning är ingen barnlek, så Rosenhill funkar bara på helger för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Jag är på, den nya 7an är snart klar. Om ni vill kan ni få komma hem till mig och ta en fika bor i västerhaninge. /john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Är det möjligt att träffas på Rosenhill nu på söndag morgon klockan 10:00? På vägen hem skulle jag vilja gärna se din nya seven John. Mvh Steve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Jag är på andra event i helgen och nästa helg men i Juli går det närsomhelst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Inget problem, jag är på Rosenhill varje helg! Jag hörde att det finns också ett Motor & Veteranfordonssträff på Westerqwarn varje måndag kväll över sommaren. Jag tänkte åka ditt måndag 16: e och ta en titt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Jag är på! Ska bara få ihop bilen... Ni är hjärtligt välkomna till trosa också! Torsdagen den 3e Juli är det tema "GATBIL" på veteranbilsträffen i trosa! Vore kul om vi kunde bli ett gäng 7or då, mötas upp i Vagnhärad och åka tillsammans till trosa. Det lär bli mycket bilar tror jag! :) //Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve Posted June 12, 2014 Author Share Posted June 12, 2014 Trosa 3.e Jag följa med. Vilken tid och var i Vagnhärad? //Steve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Det är öppet från kl 17-19. Tror de flesta kommer runt 18-19. Blir det lagom att träffas kl 18 på Preem i Vagnhärad? //Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts