Jari Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 (edited) För er som bor eller jobbar i Göteborg och har tid att åka iväg under dagen, så kan jag rekommendera Volvo PV's årliga Fordonsträff 21/5. Bilarna kommer att stå uppställda hela dagen på PVV parkeringen. Är det bara fint väder, så åker jag sjua till jobbet den dagen :)/> Edited May 21, 2014 by Jari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wankelsport Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Det blir självklart ett besök! Tar tyvärr inte med mig någon egen bil. Locosten är inte helt körklar efter vinterns uppdateringar och TVRen har jag inte hunnit besikta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Ja, det måste jag boka in...sitter ett stenkast därifrån (VAK) :) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Ja, det måste jag boka in...sitter ett stenkast därifrån (VAK) :)/>/> :D/>/> Du får väl ta sjuan till jobbet och ställa ut du med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Du får väl ta sjuan till jobbet och ställa ut du med! Skall dessvärre flänga runt lite under dagen så det funkar inte så bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Lite bilder för er som inte kunde vara på plats idag. Vi var totalt 3st sjuor som var på plats (fick bara med min och en Westfield på bild). Många andra fina bilar också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Var där en sväng och då var det riktigt mycket folk. Skulle varit mer marknadsföring på AB Volvo även om jag såg någon bil komma därifrån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ingen GT40'a? Är inte Peter Horbury kvar i Volvo PV-sfären? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts