Martin Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Jag har, tycker jag, slagit på att få email när någon skickar PM till mig. Tycker dock inte detta verkar fungera. Har jag missat någon inställning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Hoppas lösa detta vid uppgraderingen/flytten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Det KAN vara så att ni idag har fått några notifierings-mail från forumet. Testade migreringen på en annan server och då inte notifieringen har fungerat på ett tag så hade forumet buffrat upp 44.000 mail som det började skicka. Vet inte exakt hur många mail som gick iväg innan jag märkte det och fick stopp på det. Beklagar om ni blivit bombade. Mail-kön är nu raderad :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Jag fick inte mer än 31 mail (det flesta från 2011) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts