Packalen Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Jag köpte ett nytt hayabusa grenrör av en kille i england på vinst o förlust. Tänkte att det skulle kanske passa min R1. Det gjorde det också men jag har satt motorn för långt från vänsterkanten så det blev inte riktigt bra så jag får hitta en annan lösning. Jag vet inte vilken av tillverkarna det kommer ifrån Westfield, MK eller någon annan av 7 tillverkarna. Får jag 3000:- för det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Packalen Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 Ingen som bygger på busamotor. Eller R1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Packalen Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 Bump Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Hej! Kan du inte bara bygga om det så det passar? Synd att bli av med ett fint rör...? Med vänlig hälsning Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts