Mostwanted Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Jag känner att jag inte har tid till att avsluta mitt projekt och säljer därför av det. Helst komplett, men EVENTUELLT i delar om det finns tillräckligt med intressenter. Består av ett nyblästrat MK-indy chassi. Fullbur. Saab 2,3 LTT med 170hk, hela bilen kan fås med att plocka delar ifrån. Opel R25-R28 låda som passar motorn. Helt nytt pedalställ i kartong från OBP, 3st cylindrar, 2broms 1 koppling. 2st breddade M16-bromsok. (1kolv kärvar och bör ses över) 4st ställbara dämpare. AVO och GAZ. TILTON pedal med tillhörande 2st cylindrar (kan säljas löst direkt) 2st Bromskivor, borrade o slitsade (som nya) med nav. MK-armar med 22st helt nya PU-bussningar. 4st fälgar med A048 R-däck, 13" Engelsk bakaxel med 2st diffar, 1 aga-diffad. 1 st alu-tank Har även lite annat smått o gott som medföljer såsom scoop, huv scuttle med mera. Pris: 20.000 ev. bytes mot fritidsbåt typ styrpulpet lr liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Tråkigt att du vill sälja men samtidigt för den som köper är det helt klart ett attraktivt pris! Mycket delar för en som vill komma igång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mostwanted Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Allt e sålt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts