Henke_HJCC Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Har försökt att jaga MK om ett material intyg. Är de någon som har ett inscannat som kan maila de till mig? henrik@hjcc.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 vittja mailboxen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulf62 Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Har försökt att jaga MK om ett material intyg. Är de någon som har ett inscannat som kan maila de till mig? henrik@hjcc.se Hej och hå. Ja, där är du inte ensam. Har mailat dom ett antal gånger om det samma, men inga svar. Fick du något svar eller kontakt med någon som kan hjälpa vore jag mycket tacksam om du hörde av dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Har det löst sig med material intyg? Om inte, hör av er till mig så kan jag göra ett försök, brukar få snabba svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts