Jocke4U Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Nu var ju inte en liten skur som min bil fick utstå i tisdags, det kom väl troligtvis 100mm (med åska och hagel). Samt en tvätt dagen därpå. Sedan har jag inte kört bilen efter det, skulle ha testat den igår. :banghead:/> Men då har man lärt sig att göra det också till nästa gång. Haha, det löste ju sig med kablar :) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Trevlig att träffa medlemmar igen och ett bra event är det. tack Micke för jobbet Åkte 15,30 och det tog nog inte mer än 20 min ut till vägen hyffsat snabbt. Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Det var en riktigt bra utställning. Kul att se så många 7:or och träffas och prata några ord. Verkade var många besökare som var intresserade av era bilar. 3 st Lotus Europa är bra för mekinspirationen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts