heralue Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 På lunchen i dag mötte jag denna skapelse !!! Snappt bort till jobbet och hämta kameran. Ferrari Mondial, regad som ombyggt fordon !! Minst 295 hk !!! och härligt ljud ! :thumbup: Bilen var på väg från Rydaholm (byggaren) till Danmark för något slags race i helgen, härligt att de kör hela vägen ner. Visst ha begär fick jag !! /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Mullinu :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted July 30, 2004 Author Share Posted July 30, 2004 Aktern är också snygg !! /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Ett otroligt bygge... :notworthy: http://www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11572 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 det var inga dåliga bilar han hade i sitt garage därhemma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 vad gör den bilen där?.....jag trodde det va meningen att den skulle stå i garaget hemma hoss mig :wub: jag säger bara ojojoj vilket otroligt snygt bygge :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Det race han har deltagit i är Copenhagen GranPrix, bilen gick ganska bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts