Jump to content

I-Pad


PeerO

Recommended Posts

Jag undrar varför jag inte kan svara i trådar från min I-pad.

När jag vill svara i en tråd så efter att jag tryckt på svara knappen så bara bligar skärmen till och återgår till startsidan "alltså den sidan som visas då man startar i-Paden.

När jag sedan återgår till tråden så står det ibland att jag inte har tillåtelse att svara i trådar och ibland återgår den till tråden som den är innan man trycker på svara knappen.

Har svarat i tråden från min bärbara mac-air utan några problem.

Även skrivigt detta från datorn.

Jag har resterat I-Paden men det gör ingen skillnad.

Link to comment
Share on other sites

Jag skriver alltsom oftast via Ipad ver2 och via Ipad mini utan problem. Jag har dock aldrigt provat att bifoga filer men vanligt textsvar fungerar.

Skriver du via webläsaren eller via en app tex Tapatalk? Jag använder endast webläsaren.

Link to comment
Share on other sites

Ja det fungerade med snabb svar så därför provar jag att svara genom att använda svara knappen.

Om detta fungerar så är ju allt nästan Ok.Endast frågeställningen varför jag drabbades av detta problemet kvarstår. Men har ju mindre betydelse nu.

Edited by PeerO
Link to comment
Share on other sites

Försökte med svara nu men det gick inte.Jag såg ett stavfel så jag provade att trycka på ändra och det gick inte alls. Samma senario att det blippar till och jag försvinner från webbläsaren.

Kan säkert vara här som problemet är och då är ju fortfarande problemet olöst.

Skall prova att skapa ett nytt bokmärke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...