vedde Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hej Nu när bygg säsongen är igång bjuder jag in hugade byggare i trakterna runt Uppsala att komma och språka med oss hemma hos mig Söndagen 19/1 kl 15. Anmäl er här i tråden om ni kommer så jag kan inhandla fika så det räcker, egna medhavda bakverk uppmuntras å det grövsta. Så har du inget spännande för dig denna söndag, hoppa in i bilen och kom över till mig och träffa likasinnade gubbar. Adressen kommer på pm till anmälda parter. Gåvor med 7:a användning eller anspelning emottages med glädje :prop: Varmt välkomna. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Månskensmek Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hej Fredrik Nu när byggivern kommit tillbaka igen passar detta perfekt :thumbsup: Kommer gärna förbi för lite inspirationssnack. Mvh Simon i Salsta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hej Fredrik. Jag kommer gärna över på en garageträff. /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Jag kommer också, ska försöka baka något. //Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Hej Fredrik Jag kommer också förbi. Ska försöka få med mig lite fikabröd. Jag har hittat en till byggare här i Uppsala som bygger en ZERO, ska se om jag får med honom också om det är ok. Med vänlig hälsning Mats N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Ta med honom du, garaget är trångt men vi får väl plats om vi tränger in oss. Jag skall flytta ut lite cycklar och annat så det går fint. Välkomna! /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Lilja Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hej Fredrik! Jag tar naturligtvis rygg på rAnders. Skitkul!! // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Kul att du kommer, vi ses den 19:e. Då kan vi snacka skärmar. /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 (edited) Hej Fredrik. Tänkte komma förbi och snylta lite kaffe och idéer på söndag, om det finns stjärtrum? :unsure:/> Tror jag får me mig Alex "Domiseven" från Strängnäs också! Med vänlig hälsning. Björn Edited January 13, 2014 by Nallemannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Välkomna. Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuttJansson Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Tja! Det är jag som är den där andra som bygger en ZERO :) Jag kommer gärna på söndag och tittar lite, och snor med mig farsan som också är nyfiken. Bor i Rasbo så om jag fått rätt info ska det vara väldigt nära, men tar gärna en exakt adress så man inte hamnar i fel garage med nån moppegubbe ;) Hörs å ses! //Eddie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Välkommen Orten är Björklinge Adress kommer på fredag. Jag tror jag postar hör så slupper jag pm:a alla individuellt. /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 mej kommer åxå ! PeÅ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 Ålidsvägen 34 Björklinge. Välkomna. Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Tack Vedde för en trevlig träff. Alltid lika inspirerande att träffa S7 gubbar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 Tack alla ni som kom på garageträffen. Hoppas att ni tyckte det var trevligt som jag. Det är alltid trevligt att träffa likasinnade. /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 äsch, missade detta :huh:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Det blir säkert fler i ett garage nära dig snart. Verkar som om fliten låga brinner lite varstans. /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Det blir säkert fler i ett garage nära dig snart. Verkar som om fliten låga brinner lite varstans. /Fredrik Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Trevligt initiativ. Kunde inte denna gång tyvärr. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Tack för en trevlig eftermiddag. //Mats N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts