cealm Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 (edited) Kolla speciellt på sid 68 El- och hybridbilslista Edited October 31, 2013 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Du menar sidan 66? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Jag skulle inte alls vara främmande inför att konvertera mitt bygge till el i framtiden. Priserna på batterier måste ner först. Om batterivikten går ned så är det också en bonus :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Thomas: Ja först menade jag sid 66 men sedan råkade jag titta på den delen med snabbläddring och där står det 68 så jag ändrade till 68 i första inlägget men nu ändrar igen. Denna gång till "valbart" dvs: Sidan 66 och i snabbläddningsfältet sid 68. Du hittade i alla fall........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 CealmSeven Industries el-koncept. Kanske blir verklighet för jag har allt som behövs, elmotorer, LiFeSO4-celler, controller mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts