Jump to content

DD7 nr5


Recommended Posts

Reg besiktigage 040713 min mara II har klarat alla besiktningar utan anm ,Gustaf som SFRO bes man jag tycker att mitt bygge har flytit på bra fick ramen i februari, och har nu färdig bil att åka i alltså ca 5 månaders bygg tid,många TACK till Tomas o Gunnar (dd7)för all Hjälp och tips mm .Saknar lack och div finlir.

Link to comment
Share on other sites

Tjena min bygg tid beror på att jag fick mycke hjälp av Tomas (dd7)under byggets gång.Jag får lägg in en ny bild när allt är lackat och klar men det blir nog inte fören i höst nu är man för sugen på att köra.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

I dag åkte en glad stockhomls kille från mitt garage då han blivit seven ägare.Nu är bilen såld allt gick bra tills vid skulle prov starta bilen,Den vägrade starta jävligt kul när man har sagt att allt är i topp skick o han åkt 65mil för att hämta bilen,körde 200 till macken för att köpa stift men dom hade inte stift till b23 STATOIL b23 som måste vara sverges vanligaste motor.Hem o rengöra stiften o efter en stund small den i gång,så vart det affär så om någon har något vettigt objekt till salu ring eller mail mig 070-6883373

Link to comment
Share on other sites

I dag åkte en glad stockhomls kille från mitt garage då han blivit seven ägare.Nu är bilen såld allt gick bra tills vid skulle prov starta bilen,Den vägrade starta jävligt kul när man har sagt att allt är i topp skick o han åkt 65mil för att hämta bilen,körde 200 till macken för att köpa stift men dom hade inte stift till b23 STATOIL b23 som måste vara sverges vanligaste motor.Hem o rengöra stiften o efter en stund small den i gång,så vart det affär så om någon har något vettigt objekt till salu ring eller mail mig 070-6883373

Jag vet inte om jag ska gratta eller beklaga ;) Då ses vi väl inte på Tullinge antar jag :( Men om du sätter en J**la fart så kanske du hinner få fram nåt nytt, du har ju ett par månar på dig :whip: ;)

Hoppas du fick ut ett bra pris...det var en häftig sjua du fått till :thumbup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer nog till tullinge ändå killen som köpte bilen är säkert intreserad av att köra o har man tur så får han bjuda på ett varv.Sen har jag en kompis som bygger förfullt så jag får lura med honom så att man kan testa hans bil istället.Måste bilen vara besiktad för att köra där?

Link to comment
Share on other sites

[

Hoppas du fick ut ett bra pris...det var en häftig sjua du fått till :thumbup:

Eddy

Hej jag fick det jag ville ha,det fanns rätt många intresenter så det fanns blev ingen prutmån.

Link to comment
Share on other sites

[

Hoppas du fick ut ett bra pris...det var en häftig sjua du fått till :thumbup:

Eddy

Hej jag fick det jag ville ha,det fanns rätt många intresenter så det fanns blev ingen prutmån.

Det är bra..... :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...