kengren Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Norrlands Mantorp - Den nya chikanen är på plats och banan har blivit godkänd som tävlingsbana. – Det här är det största som hänt sen banan byggdes, säger delägaren Per-Erik Axehult. Se denna länk http://dagbladet.se/sport/1.6239187-norrlands-mantorp. Det här blir perfekt för "sevenbilar" eller hur? kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Vad kul. Jag har kört många varv där med hoj & gillar banan. Har dom fixat den dåliga asfalten i kurvan efter långa rakan? Det får kanske bli en bandag (eller 2) med 7:an under nästa år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Vad kul. Jag har kört många varv där med hoj & gillar banan. Har dom fixat den dåliga asfalten i kurvan efter långa rakan? Det får kanske bli en bandag (eller 2) med 7:an under nästa år. Jag har mejlat ledningen för banan så svar kommer förhoppningsvis. Återkommer när jag har fått svar. kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Jag har kört där på onsdagsbus hela sommaren, och har inte tänkt på nån dålig asfalt nånstans. På lördag är det avslutning så kom och kör! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts