Biiren Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Tjena. Finns det några förslag med stående eller hängande ställ??? Gärna någon med bilder så att man kan få lite inspiration? Eller gärna andra förslag när det gäller pedalställ Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Är nöjd med mitt stabila stående: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4447&view=findpost&p=55430 Kolla vad du får plats med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Stående broms- och koppling. Valfritt gas. Själv föredrar jag hängande gas av typen Volvo original från sent 80-tal. Bilder finns det gott om i olika trådar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Jag har ett på börjat pedalställ som jag inte ska använda:) säljes billigt Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Så här ser det ut på min.. Tror det blir nya pedaler men upplägget blir nog detsamma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Så här ser det ut på min.. Tror det blir nya pedaler men upplägget blir nog detsamma. Automatare? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Vad gör man inte för den låga vikten! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts