Karlskrona Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Antas kommer på besök hemma hos mig på tisdag och då kanske fler vill sluta upp för lite inspiration och skratt :) ring eller skriv här!! Tel 0766479470 Med vänlig hälsning, Björn Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Bra initiativ. Skratt och inspirations träffar är kul så jag skall försöka ta mig öster över på tisdag. Hoppas bara det blir sjua väder annars så får man vara Smart och ta något med väder skydd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Damn... Synd jag inte hinner... Men kommer ha en träff i mina nya lokaler så fort jag har fått klart allt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Kul! Jag kommer dit, om inget oförutsett inträffar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Jag har ikväll nått fram Ronneby, denna oländigt lokaliserade ort. Befinner mej nu hos min lillasyster med ett vinglas i handen efter en tröttsam färd från Växjö i mörker och duggregn. Alla har varnat för vildsvinen men inte fa.. har jag sett några - kanske tur för både mej och svinen! Ser fram emot att möta byggare i dessa sydliga nejder, minns väl det trevliga och intressanta mötet i fjol. Tidigare ikväll fick jag beundra Micke Lvov:s högkvalitativa Ford GT40 bygge - mycket imponerande. Man känner sej som en amatör när man ser hans bygge. Antas Rörhögsryttare på okänd mark söder om Dalälven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Hej Jag tänkte bjuda på bullens korv och lite fika :) så skriv här senast i morgon kl 12.00 ifall du kommer så jag vet hur mycket jag ska köpa Med vänlig hälsning, Björn Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Det kunde vara trevligt. jag meddelar 100% imorgon. Hur hittar man till dig Björn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Kul att ni kommer :) bifogar lite kartor så ni hittar:) lägg in mitt nr om ni kommer fel ;) 0766479470 hävt Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Det ska nog gå att hitta. Har du pratat med Jonas "Panzer"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Ja, jag har skrivit till honom på fb. Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 3, 2013 Author Share Posted September 3, 2013 Då börja vi bli några stycken 😃 Jag Antas Thomas Per Göran Percy (min farsa) Jonas Jonson Fyll gärna på med fler Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Tack Björn för en trevlig kväll och fikan. Vore trevligt ov vi kunde ordna något liknande lite längre väster ut senare i höst. Kanske sammla i hopa rästen av locost folket då. Mvh Peer O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Det är en förmån att få träffa er bilbyggare! Intressant också att se att ni även existerar i analog form. Erfarenheter, tips, ideér och alla skrönor borde alla byggare, och även andra, få ta del av. Tack Björn för att du samlade oss till en återigen intressant kväll. Antas Locostkusk från norr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 (edited) Jag tackar för en mycket trevlig kväll hos Björn. Det är alltid trevligt att träffa killar som har samma intressen. Edited September 3, 2013 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Tack alla som dök upp igår :) jag fick mycket tips och idéer :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts