Micael Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Jag har lite trassel med mitt MSextra v1 MS 3.0. Har lagt upp en tråd på MSextra forumet http://msextra.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=51161 Men om nån här kan komma på vad som är fel så blir det ju bra :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Problemet löst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jol Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Låt höra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Infon finns på länken i första mailet. men i stora drag så flashade jag om dem, sen upptäckte jag att jag har ställt in fel MAP-sensor. Sen hoppade det i gång. Så jag vet inte vad som var det som fixade felet. Tuner Studios live tuning är grym. Är som att åka runt i en sjävlagande bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts