vedde Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Hej Är det fler än jag som skulle vara intresserad av att testa konbana på Lunda flygfält? Challenge.nu kör ju 4 ggr per år och nästa tillfälle är 24/8. Man behöver en SMA licens och ett konto hos challenge.nu för att anmäla sig. Jag var på väg förra året men kom aldrig till skott men jag tänkte faktiskt försöka testa i år och se om det är något för mig. Häng på så gör vi en trevlig dag av det tillsammans och våra sjuor borde kunna piska :whip: ganska bra på snabbsvängande konbanor! :eclipsee_steering: Anmälan via challenge.nu, men skriv gärna i tråden om du skall med. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Jag är på /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Bumpar denna lite, ingen mer som är intresserad? Jag anmäler mig snart till denna. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 kanske //Per :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Jag är nu anmäld och har betalat. Kan bli kul att testa ett nytt format att köra våra bilar på. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Blir jag klar med bilen och det går att anmäla sig i sista sekund så skulle jag vilja dyka upp. Vi får se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts