LUPUS Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hej , letar efter en stuga runt gbg för att 10 numera äldre herrar kan grilla, ljuga och basta. Stug förmedlingen är så där , framför allt ha de fantasi priser. Någon som vet ett ställe med låt oss säga 30 min radie från gbg ? och bråttom är de 1 juni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Chalmers har ett riktigt fint ställe i skogen utanför Härryda. Jag minns inte vem som sköter bokningen men det kan du säkert få reda på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Chalmers har ett riktigt fint ställe i skogen utanför Härryda. Jag minns inte vem som sköter bokningen men det kan du säkert få reda på. Även om vi är chalmerister allihopa är de lite dyra och framför allt krångliga med regler (sist vi kolla) Men tack för tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts