janne85 Posted September 12, 2018 Author Share Posted September 12, 2018 Idag dök äntligen mina Sfro 2 papper upp efter att allt blivit granskat. Läste igenom dom och blev glad när jag läste Luigi De Barones kommentar på "Allmänna körintryck/egenskaper" :-)Imorgon blir det att boka tid för enskilt godkännande och hoppas inte hela hösten måste regna så man kan få åka lite iallafall :-)Skickat från min EVA-L09 via Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janne85 Posted September 18, 2018 Author Share Posted September 18, 2018 Då har det gjorts ett enskilt godkännande hos Fordonsprovarna i Göteborg och det gick utmärkt. Inga anmärkningar och bilen har fått sitt regnr. Allt gick på 40 minuter.Nu är det bara att vänta på nummerplåtar så man kan hinna åka lite. Skickat från min EVA-L09 via Tapatalk 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts