Jörgen Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 byggde mig en semesterbil :lol: hur fort tror ni den går? Caper :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 4, 2004 Author Share Posted July 4, 2004 En bild till :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 4, 2004 Author Share Posted July 4, 2004 Den är rätt så servicevänlig :thumbup: Caper :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 4, 2004 Author Share Posted July 4, 2004 En till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 *asg* Den var cool Har du ingen video på när du kör i kvarteret :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 jag kan bara instämma.. coolast på länge.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Wow! :thumbup: Fas T - släng dig i väggen! ;) Kommer du till Tullinge med den? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Woow, kommer du att regbesiktiga den, hur gör du med säkerhetsbälte och lyse? Vad har du för bromsar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 6, 2004 Author Share Posted July 6, 2004 Kommer troligen att åka på Sportvagnmeetingen i Knutstorp på söndag och hade tänkt ta med den då, beror på vädret. Det finns en skivbroms på bakhjulet som stoppar "Röde Baronen" ;) Den har en ruggig toppfart på hela 13 kmh :thumbup: :D Kanske går att regga in den som 3 hjulig moped, ska kolla med vägverket :whistling: Tyvärr ingen video men ska försöka ordna det. Caper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 går det inte att få igenom den som motordriven rullstol hehehe hoppast det blir fint väder på söndag så jag får se den in action :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts