Jari Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Kolla in s.43 i tidningen, där hittar ni 2 Trollhätte kändisar! http://www.greenlightmag.se/arkiv/Greenlightmag_nr1-13.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Såg det också :) Tror tom det kan vara 3 kändisar ...misstänker att mitten hör ihop med vitingen. Undrar om han kommer får på några framskärmar till säsongen :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Det undrar många. Ryktet säger att de gamla åtminstone måste dit för besiktning till våren. Gt40in är jobbar kompisens ca 500 saker under huven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Den med gula skärmar är även med och skymtar förbi i ett avsnitt av Toppgear från ringen //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Nja det är jörgens och min bil och vad jag vet har han inte varit där än..... Är det inte lådbilen som var med i topgear ..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Nja det är jörgens och min bil och vad jag vet har han inte varit där än..... Är det inte lådbilen som var med i topgear ..? Jo så var det nog //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts