Stimpy Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Hej har nu tyvär tröttnat på mitt bygge och ska sälja den till sommaren. Men det jag undrar är om nån har tänkt sig sälja sin egna nu i sommar måste vara reggad för väg gärna mc eller nån turbo bilmotor. gärna en lite större locost typ chris gibbs storlek, har en ron champion och är lite för liten för mig. hämtar i stort sätt hela sverige bor i väröbacka skicka bilder och pris ni som tänkt sälja pris idé runt 100k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Kolla PeÅs annons. Lite större poch mycket potent. Kanske lite dyrare men ett fint och bra bygge. Skall finnas under säljes. /Fredrik Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Vet inte om du hittade den men här är länken annars: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=10342 /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stimpy Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 mjo välidgt sugen, synd att man inte har pengar på en gång, måste först bli av med bilen jag har som nu ligger ute på säljes. hur funkar det med import från england? går det att få hem en reggad bil å få den svensk reggad som men alla bilar eller är amatör byggda bara användbara i ursprungsland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Lågserie fordon kan man inte importera och regga utom som flyttgods. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts