Karlskrona Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Hittade dessa på en bil, vet ej om den är besiktad, men det hade varit väldigt snyggt:) Någon som vet om det finns rostfria rör med rätt seghet? Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Finns gör det nog. Men hör med SFRO som ska godkänna det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassen50 Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Hej Jag tycker att det ser ut som förkromat. Om du använder vanliga sömlösa rör kan du ju alltid förkroma Jag tror det blir lättare på det viset, då slipper du att argumentera med din besiktningsman Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 Dessa är i rostfritt. Jo det kan man ju men det är dyrt:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Färg? Kolla Mårup's tråd, har för mig att han målade detaljer som fick en snygg finish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 Den tråden var farlig att titta i!!:) vilket bygge!! Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siduna Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Känner mig lite undrande till rostfritt ... deformationshårdnar rätt snabbt vid plastisk deformation och blir ruskigt sprött ... har jobbat med att djupdra rostfritt en gång i tiden å erfarenheten därifrån är att defomationshårdnandet kommer rätt "plötsligt" när det blir plastiskt/flyter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts