Stadig1 Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 (edited) Hej allesammans. Jag söker en ny FORD bakväxel till sjuan. Jag behöver en 7" alt 7,5" det viktiga är att det är splines-axlar, Modellen man trycker i. Och att den har utväxling 3.92 eller högre. Har eventuellt en 3,36 att byta med. Kontakta gärna mig på e-mail om du har en som passar beskrivningen. E-mail: Stadig1@hotmail.com //Jesper Edited October 8, 2012 by Stadig1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Hej! Jag tror du får väldigt svårt att hitta en sådan diff. Jag tror aldrig det sålts originalmonterat men man vet ju aldrig. Jag letade en likadan, men LSD och den kombinationen finns tydligen inte. Så, det fick bli 3.92 LSD med bultade axlar för mig, med ombyggnad till skivor mm som följd. Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 7,5" 3.92 (3.94) vet jag en som har.......... avsedd för bultade drivaxlar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Hej. Jag har en 7" diff med insticks axlar till salu, utv 3,92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Jag behöver en 7" alt 7,5" det viktiga är att det är splines-axlar, Modellen man trycker i. enkelt o modda en med bultade axlar ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts