Fredde_89 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Hejsan Jag håller på med ett litet projekt, Det är visserligen ingen super 7 men hoppas det går bra ändå. Bilen jag håller på och byter motor i är en Legend som jag importerat hem från usa. Har några problem att lösa innan allt är på plats så tänkte be om lite tips och råd=) Det som är att orginal grenröret passar inte så bra ihop med ramen på bilen så skulle behöva bygga grenröret, eller om det är lättare att ta flänsarna och bygga helt egen därifrån? Hur viktigt är det med längden och formen på grenröret för effektens skull? tips på matrial och gärna om nån kan skicka en bild på hur ni gjort vore jag väldigt tacksam M.V.H Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Man kan väl säga som så att ju mer motorn är trimmad desto noggrannare är det med rören. http://www.sorman-racing.com/vedboden.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts