Macke Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 är det någon som vet om man kan bygga med olika fälg storlekar ex: 19" bak och 17" fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 är det någon som vet om man kan bygga med olika fälg storlekar ex: 19" bak och 17" fram Jag har 16" fram och 17" bak - inga problem vid SFRO1 och borde fungera kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macke Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Jag har 16" fram och 17" bak - inga problem vid SFRO1 och borde fungera kenneth Tanken slog mig för jag såg ett åk med sjukt stora fälgar bak typ 22” och fram 19” och det gick inte att ta fel, bilen va byggd runt dessa fälgar. Skulle nog bli coolt att ta med konceptet på en liten 7:a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts