svenneboy Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 4 st mkt fina minilite-kopior (italienska) med nästan nya Toyo Proxo 185/60-13 däck. Satt som en handske på seven-bygget, men jag kommer köra 15" istället och dom här är för fina att bara lägga på lager. Mkt fint skick på alla fyra!! Pris 3200:- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenneboy Posted July 14, 2012 Author Share Posted July 14, 2012 (edited) försökte ladda upp bilder, men lyckas inte.........maila istället så skickar jag bilder!! Edited July 14, 2012 by svenneboy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Hej! Kan du vara lite mer specifik med vad det är för däck på? Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenneboy Posted July 28, 2012 Author Share Posted July 28, 2012 Hej! Kan du vara lite mer specifik med vad det är för däck på? Mvh Thomas Skicka din emailadress så skickar jag bilder /SE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts