Jump to content

Seventräff i samband med Tullingerace i höst


Recommended Posts

Av gammal vana så skrev jag inlägget om Tullinge under racekategorin, det är ju här det ska ligga. :whistling:

Så jag lägger ett här också och utökar idén med ett gemensamt "rally" eller efterarrangemang efter kl 17.00 då körningen är slut. Kanske till Mc Donalds i Årsta som brukar ha en hel del bilmöten och har bra parkeringsplats. Lätt att därifrån ta sig ut på Essingeleden eller vidare in i stan.

Passa på att ägna sig åt lite eftersnack och få nåt i magen.... :D

Speciellt viktigt för er som sedan ska köra hem till Helsingborg, Kalmar, Göteborg, Umeå eller andra långväga gäster att äta lite ;)

– full uppslutning nu från hela landet! :wohow:

Link to comment
Share on other sites

h-lvete! Då måste man verkligen lägga på ett kol nu! Speciellt om det kan vara en av de sista gångerna på Tullinge!

Får väll i värsta fall åka trampbild då ;) Fast nästa vecka ska vi köpa massa roliga delar från england verkar det som, så kanske :prop:

Link to comment
Share on other sites

Många långa ljusa sommarnätter i garaget..... :D

Du behöver ju inte mer prylar på bilen än att det går att gasa, bromsa, styra och kanske nåt mer - huv, lysen, rutor, besiktning etc kan du ju vänta med om du trailar dit den....

Fast bromsljus är ett måste - annars kommer inte jag att ligga bakom dig på konbanan... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...