Henke_HJCC Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Som topicen säger. Gjorde en provgjutning. Någon gelcoat missar men inga porer eller dylikt. Pris: 700.- ex frakt - Förskottsbetalning gäller. - Priset är ex frakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulte Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Vad har du för mått på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Oj... Inte helt skrivit i sten men jag är ganska säker på 94cm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Ifall du har en liggandes färdig så är jag intresserad att kolla på den. Jag skall ner till Båstad på söndag och skulle kunna komma ner till Helsingborg. Skulle det funka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted June 1, 2012 Author Share Posted June 1, 2012 Jag har denna färdiga. Ska gjuta upp en svart i nästa vecka. Jag skickade PM för mer info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts