PeÅ Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Då är det dags att avisera om bil kvällar på Ulva kvarn några km norr om Uppsala längs med gamla E4. Detta startar i morgon den 15 maj och kommer att vara på tisdags kvällar sommaren igenom. väl mött PeÅ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Skall du dit? med Sjuan? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 Skall du dit? med Sjuan? /Fredrik beror ju på vädret...... PeÅ taklös Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 2 Sjuor och tre medlemmar, Nu är säsongen igång! :racesmile: Håll utkik här om ni vill var med på träffar runt mälardalen. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 är du hemma senare i dag, Vedde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Ring nästa gång Stigge, är hemma nästan jämt men inte framför datorn utan i garaget. Så här kan det se ut när man kommer till Ulva! Stefan först och PeÅ och jag efter. Läs hela artikeln i Klassiker här: http://www.klassiker.nu/traffreportage/tisdagsfika-pa-ulva-3005 /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Tisdag idag, dags för Ulva om vädret tillåter. Börjar klockan 18 och håller på bortåt 21. Kolla in här för uppdatering om vi åker. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 de blev regn ju, nya tag nästa vecka................ PeÅ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Imorgon skall det bli fint väder då kör vi Ulva. Alla som vill vara med är välkomna. Vi samlas innan på lämpligt ställe och kör i samlad tropp sista biten till Ulva. Ungefärlig tid blir nog efter 19 då Stigge jobbar sent. De som jag inte redan har på SMS listan och vill komma hör av er med mobilnummer till mig så SMS:ar jag ut tid och plats. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Vädret verkar hålla i sig. Vi kör Ulva kvarn ikväll. de som vill åka med oss kom till Svista (gamla Preem macken utmed gamla E4) kl 18:15. Vill ni köra själva så ses vi där. Väl mött /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted July 9, 2012 Author Share Posted July 9, 2012 Några som är på till i morrn till ulva ? PeÅ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 om vädret är okej så! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Östhammars träff ikväll 18-21 - Sjötorget Vi åker några från Björklinge om vädret tillåter. Samling hos mig kl 17 för dem som vill. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Det blev ingen resa för vår del p g a regn. VI får ta nya tag nästa vecka om det blr väder. Planen är då: 17/7 - Ulva kvarn 17-21 18/7 - Venngarn 17-21 19/7 - Nifsta(gottröra) 17-21 alternativt Östhammar 18-21 Gottröra och Venngarn öppnar ju för fler deltagande sjuor då de ligger på behagligt avstånd från både Uppsala och Stockholm. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Jag är på om bara vädret tillåter. Helst Gottröra eller Venngarn map avståndet. Småtrevliga svängiga vägar däromkring också. /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Hej Jag kommer att utebli från veckans träffar då min regering gått på semester och planerat aktiviteter som tydligen kräver min närvaro. Dessutom åker jag på torsdag efter jobbet till Härnösand för fredagskörningen på Mittsverigebanan. Jag får ta nya tag nästa vecka. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Tja Nu är vädrets makter med oss! VENNGARN IKVÄLL kl 18! Häng på och träffa lite andra sjuor! /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 De som vill kan hänga på oss från Uppsala 17:30, vi träffas vid Biltema. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hoppas att ni som tog er dit hade trevligt i solskenet. Själv hände något på väg mot Biltema, ett starkt skrapande ljud som om något kuggade över i växellåda/backväxellåda/diff. Jag hankade mig dit och talade lite med PeÅ innan jag vände kosan hemåt i sakta mak för att syna skadorna. Vi får ta en annan gång om jag hittar felet och kan få ihop bilen igen. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Hej Vi provar med Venngarn igen imorgon den 8/8 - kl 18. För dem som kan om vädret är med oss. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Vekar bli regn så vi står över. SUCK Får se om det blir Nifsta imorn om det blir väder. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Hej Regn IGEN lagom till billträffsdags. Suck, verkar bli bättre i helgen, kanske vi kan anordna någon gemensam körning såsom hojjarna gör med fika och lunch? Någon som har idéer? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 Hej Regn IGEN lagom till billträffsdags. Suck, verkar bli bättre i helgen, kanske vi kan anordna någon gemensam körning såsom hojjarna gör med fika och lunch? Någon som har idéer? /Fredrik raggar rundan centalt ? som 'förr i tiden'.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Lutar åt Venngarn imorgon kväll, vädret verkar lovande och min bil funkar. Någon som vill hänga på? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts