RSr Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Idag är det exakt två år sedan jag skickade beställningen till MK Sportcars! Väntar fortfarande på vissa delar. Tryckte upp en T-shirt.. Får väl åka till Stoneleigh och ställa mig i MKs monter hela mässan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Surt! Har inte handlat av MK själv men trodde att dom var schyssta eftersom många svenskar verkar ha köpt kit där. Berätta för MK om din tshirt och monterkupp så blir det nog fart på dom..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Surt! Har inte handlat av MK själv men trodde att dom var schyssta eftersom många svenskar verkar ha köpt kit där. Berätta för MK om din tshirt och monterkupp så blir det nog fart på dom..... The loved my T-shirt! Får se om det händer något denna gång.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Snygg tröja.... hoppas det löser sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 (edited) Snygg tröja.... hoppas det löser sig Kan inte någon som har adressen till MK skicka länken till MK? Eller skall vi ta med tröjan till england nästa vecka? kenneth Edited April 24, 2012 by kengren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Klart som fa...att han ska ha tröjan på sej när ni är på mässan! Finns inget som företag är så rädda för som negativ publicitet. Kontakta massmedia och visa upp er, engelsk massmedia är kända för att publicera "smaskigheter"! Om företaget är representerat (troligen) så visa er bland deras ev kunder, gå runt i deras monter, cirkulera i närheten. Folk kommer att bli intresserade, se då till att någon från företaget får nys om vad som sker. Hmm....skulle gärna vara där!!!! Nåja, jag hoppas att det regnar, blåser och är allmänt djä.... - sagt av den avundsjuke! Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Jag har ju börjat lite på http://www.locostbuilders.co.uk/forum/21/viewthread.php?tid=169236 Får se hur det gåt denna gång, Skickade även bilden på tröjan till Danny på MK via FB och hotade med mässan om inte delarna skulle trilla in snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Vilka delar är det du saknar? När jag beställde mitt kit från MK åkte jag över och gjorde det öga mot öga (newarkmässan). Hoppades att det skulle göra skillnad om jag drack öl med grabbarna. Kanske gjorde det det. Jag fick alla grejor på utsatt tid. Allt var inte rätt men ändå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Vilka delar är det du saknar? När jag beställde mitt kit från MK åkte jag över och gjorde det öga mot öga (newarkmässan). Hoppades att det skulle göra skillnad om jag drack öl med grabbarna. Kanske gjorde det det. Jag fick alla grejor på utsatt tid. Allt var inte rätt men ändå... På den tiden jobbade Ken på MK oj vilken skilnad när han slutade Barry tror att han har koll men är sönderstressad så han har noll koll med bestämmer allt på firman SYND. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Stämmer. Det var Ken jag gjorde affär med. Jag ringde ett par gånger innan jag åkte över och det var samma visa varje gång. Någon annan svarade något obegripligt och när man frågade efter Ken så vände vederbörande lite på huvudet och skrek, - KEN! SWEDEN! med luren fortfarande framför ansiktet. När mitt kit kom hade man passat på att skicka med lite andra grejor som ändå skulle till sverige. Det låg t.e.x. fyra stolar i mitt paket. Jag hade inte beställt någon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Äh du vet, Engelsmännen tycker att Sverige är ett så litet och kort land att vi kan promenera till varandra eller ta tuben, allihop! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 Saknar: Styrväxel vänsterstyrd 2,8 varv. Instrumentbräda. Vindavvisaren. Pedaler. Bromsslangar. Lampor. Blev ett litet annat bemötande efter jag skickat bilden med tröjan och hotat med Stoneleig. ´Men delarna har fortfarande inte dykt upp.. Nu när jag säger att det är Rickard ropar dom efter Danny direkt.. Tycker det är lite konstigt att ingen av dem som jobbar där presenterar sig när dom svarar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 (edited) Äh, du vet, engelsmän... ;) Edited May 3, 2012 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts