urstad Posted June 13, 2004 Share Posted June 13, 2004 Jag e mycke nyfiken på hur det ser ut med bromsarna vid "klumpen" snälla snälla! önskar ~urstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 Jaha vart det så intressant nu då? :lol: Ja jag ska fota hur det ser ut så du får se!!! :thumbup: Kan ta ett par dar då jag har en himla massa annat jobb just nu. Så jag är allt för sällan på verkstan...suck! :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 Jag som varit och tittat lite kan ju säga att det ser riktigt bra ut, och med Matias känsla och intresse för form så kommer nog hela bilen att bli riktigt vacker att se på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plyshe Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Jag som varit och tittat lite kan ju säga att det ser riktigt bra ut, och med Matias känsla och intresse för form så kommer nog hela bilen att bli riktigt vacker att se på. Tack för den komplimangen du!!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urstad Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 De e lugnt jag kan vänta lite...men nyfiken e jag ~urstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urstad Posted June 24, 2004 Author Share Posted June 24, 2004 nu vill jag inte vänta längre :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts