Jump to content

Bilder från Tullinge 12:e Juni


Recommended Posts

Släger upp några av de ca 60 bilderna jag tog idag, ska slänga upp dem på min byggsida, när den kommer igång, förmodligen inatt :P Men lite smakprov kommer här...

För övrigt hade jag (och förhoppningsvis alla andra) väldigt trevligt, och jag har väll nästan bestämmt mig att permanent flytta till "replokalen" där jag bygger bilen, nu fan måste man jobba, den ska ju vara klar nästa år!! :wohow:

Bilerna är lite förminskade, så att det inte tar så lång tid att tanka, ligger på ca 180 kb/st och det är 6 bilder.

webb1.jpg

webb2.jpg

webb3.jpg

webb4.jpg

webb5.jpg

webb6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Trevliga Bilder! :thumbup: Om man ändå hade fler armar och ett par timmar till på dygnet! Är bra sugen nu!

Vem tillhör bilarna?

Den med gul nos är väl Superswift´s ?

Link to comment
Share on other sites

Funkar PERFEKT !!!!!! :wohow:

Vilken feeling att kunna dra på. Oj Oj.

Nu är jag avundsjuk ! :lol:

Vad kul att allt funkar så bra!

Bara väntar på att få höra mer!

Link to comment
Share on other sites

Hmm, då ska vi se vilka vi snappade upp...

Översta bilden är Kallerman om jag inte minns fel, med gul noskon (andra bilden) är Magnus (Superswift)

Och sedan så ser man Jockes Dala7 i bakgrunden på bild nr 3. Det var väll ungefär vad jag kunde :D

Link to comment
Share on other sites

Bild nr 3 svart bil i förgrunden är Andreas Lydig med sin Westfield.

Hm, var min tröja verkligen så skitig? :whistling:

haha, lite skitig kanske den var, men vem bryr sig? :D

Trevligt var det i alla fall :thumbup:

Och motivationen gick ju inte direkt ner när man fick åka och se lite :icon_oops:

"Repan" nästa!

Link to comment
Share on other sites

Hm, var min tröja verkligen så skitig? :whistling:

Är jag verkligen så skallig är vad jag undrar? ;)

Styrningen pajade som sagt men det är sånt som händer. En konbana är inte nådigt slitsam på bilar.

Och även människor för den delen. Min körstil hade en viss påverkan på min sambos armar.... :icon_oops:

Tatueringen fanns där tidigare men kanske inte blåmärkena....

post-22-1087079808.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den svarta bilen under bilden på min vet jag inte vems det är men sedan ser man Bolanders Lotus 11 med härligt smala cykeldäck. Var hur hala som helst! Men otroligt fin bil. Står bredvid hans TVR i garaget....

På bild fem vill jag gärna poängtera att min silverfärgade Volvo även skymtar i bakgrunden....

Och att på bild ett så syns en av mina gamla stolar på passargerarsidan som numera får fungera som ett TUNGT vägande argument för att den ska klara regbesiktningen.....

Link to comment
Share on other sites

Den röda är en locost tror jag. Fick aldrig tillfälle att prata med ägaren men den såg ut att ha en Alfa-låda på bakaxeln vilket gjorde att den har en enorm kardantunnel.

post-22-1087142742.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...