Henrik Nilsson Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Släger upp några av de ca 60 bilderna jag tog idag, ska slänga upp dem på min byggsida, när den kommer igång, förmodligen inatt :P Men lite smakprov kommer här... För övrigt hade jag (och förhoppningsvis alla andra) väldigt trevligt, och jag har väll nästan bestämmt mig att permanent flytta till "replokalen" där jag bygger bilen, nu fan måste man jobba, den ska ju vara klar nästa år!! :wohow: Bilerna är lite förminskade, så att det inte tar så lång tid att tanka, ligger på ca 180 kb/st och det är 6 bilder. Quote
Henrik Nilsson Posted June 12, 2004 Author Posted June 12, 2004 Just det, hoppas det fixar sig med styrningen Magnus, (Superswift)! Tragiskt, jag som ville åka mera! :wohow: Quote
Tommy Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Trevliga Bilder! :thumbup: Om man ändå hade fler armar och ett par timmar till på dygnet! Är bra sugen nu! Vem tillhör bilarna? Den med gul nos är väl Superswift´s ? Quote
Tommy Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Är det Zaphod´s Dala7:a som finns med i bakgrunden? Funkar allt som det ska? Quote
Jocke E Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Funkar PERFEKT !!!!!! :wohow: Vilken feeling att kunna dra på. Oj Oj. Quote
Tommy Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Funkar PERFEKT !!!!!! :wohow: Vilken feeling att kunna dra på. Oj Oj. Nu är jag avundsjuk ! :lol: Vad kul att allt funkar så bra! Bara väntar på att få höra mer! Quote
Henrik Nilsson Posted June 12, 2004 Author Posted June 12, 2004 Hmm, då ska vi se vilka vi snappade upp... Översta bilden är Kallerman om jag inte minns fel, med gul noskon (andra bilden) är Magnus (Superswift) Och sedan så ser man Jockes Dala7 i bakgrunden på bild nr 3. Det var väll ungefär vad jag kunde :D Quote
Kallerman Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Bild nr 3 svart bil i förgrunden är Andreas Lydig med sin Westfield. Hm, var min tröja verkligen så skitig? :whistling: Quote
Henrik Nilsson Posted June 12, 2004 Author Posted June 12, 2004 Bild nr 3 svart bil i förgrunden är Andreas Lydig med sin Westfield.Hm, var min tröja verkligen så skitig? :whistling: haha, lite skitig kanske den var, men vem bryr sig? :D Trevligt var det i alla fall :thumbup: Och motivationen gick ju inte direkt ner när man fick åka och se lite :icon_oops: "Repan" nästa! Quote
Superswift Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Hm, var min tröja verkligen så skitig? :whistling: Är jag verkligen så skallig är vad jag undrar? ;) Styrningen pajade som sagt men det är sånt som händer. En konbana är inte nådigt slitsam på bilar. Och även människor för den delen. Min körstil hade en viss påverkan på min sambos armar.... :icon_oops: Tatueringen fanns där tidigare men kanske inte blåmärkena.... Quote
Superswift Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Den svarta bilen under bilden på min vet jag inte vems det är men sedan ser man Bolanders Lotus 11 med härligt smala cykeldäck. Var hur hala som helst! Men otroligt fin bil. Står bredvid hans TVR i garaget.... På bild fem vill jag gärna poängtera att min silverfärgade Volvo även skymtar i bakgrunden.... Och att på bild ett så syns en av mina gamla stolar på passargerarsidan som numera får fungera som ett TUNGT vägande argument för att den ska klara regbesiktningen..... Quote
Henrik Nilsson Posted June 13, 2004 Author Posted June 13, 2004 Nu finns samtliga bilder uppe på min hemsida: EXD7 Under bilder och Tullinge 12:e... hoppas alla avancerade grejer funkar nu också :icon_blink: Quote
viggen Posted June 13, 2004 Posted June 13, 2004 :notworthy: tack för bilderna.... jag vill också ha en 7:a vems är den röda med svarta skärmar? kan nån berätta lite om den ram mm? ps din sida funkade bra henrik ds Quote
Superswift Posted June 13, 2004 Posted June 13, 2004 Jocke (Zaphod) borde kunna svara lite mer på vad den röda med svarta skärmar är för något eftersom det är han som står i mitten och tittar på den på bilden. Quote
Jocke E Posted June 13, 2004 Posted June 13, 2004 Den röda är en locost tror jag. Fick aldrig tillfälle att prata med ägaren men den såg ut att ha en Alfa-låda på bakaxeln vilket gjorde att den har en enorm kardantunnel. Quote
Acke Posted June 13, 2004 Posted June 13, 2004 damn... :blink: då måste den vara redigt bred då.... Quote
viggen Posted June 13, 2004 Posted June 13, 2004 det va ju en snygg vindavvisare han hadde bygt till den. och ja den kardantuneln va ju inte lite bred. :D Quote
Recommended Posts