esther Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esther Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 fler bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 fler bilder Kul med ny byggtråd - bra med bilder, men vi vill ha text också kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ducce Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Trevligt bygge, är det Borgs gamla? Jag håller på att byta från kentmotor till 155ts spis, dock använder jag bertone lådan ist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esther Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Trevligt bygge, är det Borgs gamla? Jag håller på att byta från kentmotor till 155ts spis, dock använder jag bertone lådan ist. Ja det stämmer. Har gått långsamt länge nu. Har haft annat att göra, men nu har jag fått isolerat verkstan och satt på värmen så nu börjar det hända saker. Rengjort mycket och målat om det. Har fixat till alla slangar utom kylslangar. Gjort om en del ett par gånger, men nu börjar det passa. Har gjort en masonit för att testa var instrument skall sitta. Påbörjat egna stolar. Ej klara men dom går att sitta i. Gjort eget gas reglage mm. servat bromsar. nya belägg oxå. gjort strålkastar hållare. satt fäst järn till slangar,el, bränsle. mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts