Jump to content

Peddan

Forumdeltagare
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Kön
    Kille

Profile Fields

  • Namn
    Peter
  • Ort
    STHLM
  • Locost-status
    Locost-intresserad
  1. Tack för alla svar. Är det någon som känner till ifall det finns någon form av översikt rörande alla olika kit? Vore ytterst tacksam ifall någon hade en sådan länk att bidra med. Hittar ju info om det mesta men det blir lite rörigt eftersom det är så många garageföretag i GB som har kit... Måste bara passa på att tacka för ett jättebra forum även om vissa svar ger upphov till fler frågor :notworthy: /Peddan
  2. Hehum. Scoutade vidare och har väl funnit ut en del svar och skulle välja en Westfield av alternativen ovan. Men under tiden jag sökt info på nätet så har jag också snubblat över MK Indy R som jag verkligen fastnade för. Men är lite fundersam kring leverantören ifråga då det i detta forum finns en del kritik mot företagets 'leveranssäkerhet'. Vågar man sig på en beställning? Är det någon annan som funderar i samma banor som har lite mer koll, eller precis har gjort det som kan berätta hur de löst frakt mm? Har även sett att det funnits svenska representanter med dessa verkar inte verksamma längre? /Peddan
  3. Hej! Nykomlig som fullständigt förläst sig om detaljer för att få någon form av uppenbarelse om det 'optimala/ultimata' bilbygget. Problemet (för min del) är att ju mer jag lär sig desto mer alternativ börjar jag bolla med och till slut går det helt enkelt en 'säkring' någonstans... Så för att bevara de få grå som ändå skvalpar omkring däruppe så har jag fått för mig att ett start-kit nog är väg att gå för min del (svär jag i kyrkan nu?). Jag bollar, ehum, mellan två olika kit, GBS Zero 'starter kit' och Westfield 'donor kit' med en Sierra som huvudsaklig donator. Om man nu ska göra ett val mellan dessa, vad skulle ni välja och varför? Tacksam för all input! Mvh Peddan
×
×
  • Create New...