Jump to content

cyril86

Forumdeltagare
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Kön
    Kille

Profile Fields

  • Namn
    cyril
  • Ort
    POITIERS FRANCE
  • Locost-status
    Förbereder locost-bygge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. förlåt för det tidigare meddelandet som skickades från min bärbara dator. realiseringen av sjuan är endast avsedd för banan i spårdag. körning i Frankrike med en bil av personlig tillverkning är förbjudet på öppna vägar om du inte tar juridiska risker. Jag såg nyligen en video på en svensk man med sin sju volvo 5-cylindriga motor, men i turboversionen blev jag kär i den. ett mycket vackert utförande. och just jag såg inte EVAP-systemet. och a priori måste den behålla hanteringsmodulen för den ursprungliga motorn.
  2. användningen av bilen är avsedd för kretsen, i Frankrike är det praktiskt taget omöjligt att köra på våra vägar med en hemmagjord bil, så mina frågor kommer främst att riktas till användning för bandagar.
  3. Hej alla, jag är fransman, jag är 46 år gammal. språkbarriären är inte lätt när det gäller översättning, ursäkta mig. Jag bygger min sjua i mitt lilla garage. motorn är en 5 cylinder volvo 2.5 20 ventil (850 glt), växellådan blir en bmw 530d GS5-39DZ. Jag håller på att fundera på motor/växellådans koppling. Jag skulle ha många frågor om motorn, jag demonterade den själv från donatorbilen i fungerande skick men jag kommer säkert att stöta på några problem för omstart. Är EVAP-systemet absolut nödvändigt på motorn, eller kan det kringgås? Jag har en facebooksida för förverkligandet av de sju: sju lokostprojekt. Vi ses snart på forumet
×
×
  • Create New...