Jump to content
    • Medlemsrabatt hos våra partners, läs mer
    • Betala medlemsavgiften innan nyår och var med i utlottningen av 500kr hos Speeding. Gäller även nya medlemmar, läs mer. swish

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • "Det beror på"...en hel del saker. Till att börja med är det bra att veta när och hur den är avregistrerad, det kan spela roll. Likaså hur stora ändringarna är - känner man igen grundkonstruktionen eller är det så omfattande bur och andra ändringar att det kan tänkas vara ett amatörbyggt fordon? Jag behöver mer fakta och foton för att kunna hjälpa bättre. Det man kan säga är att om bilen är skrotad på bilskrot efter 1 juni 2007, så går det inte att få in den identiteten i registret igen. Det har ju förekommit att racebilar fått papperen skrotade på det sättet men det var nog vanligare tidigare.
    • Motorn är nu inpassad och nu kan jag göra klart ramen för motorn. 
    • Jag mätte upp mina som blev över när jag bytte till andra ventiltryckare. 4st var 2,5 resten var 2,55.   //Nisse
    • Håller på o renoverar hemma, köket är flyttat till ny placering och bla den gamla diskmaskinen blev över. Någon som har bra tips på tvättmedel som inte skummar eller äter upp maskinen men som inte är fullt så starkt basiskt som vanliga maskindisktabletter? /T
    • Hur kunde jag missa den , måste fått typ2 träffar även på de nyare bussarna .  löser ju allt 😀 det är ju en Umlenkgetriebe man skall ha Och kommer alltid finnas att köpa då en vw buss är kult  Nästa fråga  är utväxlingen 1:1 och byter de håll tro   ?  hitta ingen sprängskiss 
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.2k
    • Total Posts
      177.3k
  • Create New...