-
Upcoming Events
No upcoming events found -
By Göran Nilsson · Posted
Jag ska använda MaxECU och Android läsplatta till instrumentpanel , fart, varvtal mm. Jag vill ha en lika dan läsplatta till backkameran så jag har letat efter en backkamera som jag kan koppla till den andra läsplatta. Först hittade jag en wifi backkamera som jag beställde. Den hade en jättefin bild men fungerade nästan som en stillbildskamera pga att bilden uppdaterades ungefär var 5:te sekund, rätt kass med andra ord. Skickade tillbaka den till Teknikdelar och fick tillbaks de 499kr. Nästa försök blev en webbkamera. Den krävde att läsplattan var förberett för OTG. Läste på om det och laddade hem en app som kollade om läsplattan var förberedd för OTG och det var den. Trots det fick jag ingen bild på läsplattan, det visade sig att man var tvungen att ha en särskild OTG kabel mellan läsplattan och kameran. Nu fick jag en klar och fin bild i läsplattan. Dock så kan jag inte ladda läsplattans batteri samtidigt som kameran är inkopplad. Jag tar gärna emot tipps på hur jag ska lösa laddningen. -
By Christer J · Posted
1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 1 mat 5.Kristofer oscarson 1 bil 1 mat 6. Pontus Palm, 1 Bil 1 Mat 7. Lars Andersson , 1 bil 1 mat 8. Christer Johansson, 1 bil 2 mat 9. 10. -
By therealpinto · Posted
Baserat på filmen har du ju inte så mycket att oroa dig för 😉 Jag brukar säga att i en Seven/Locost så är känslan egentligen mycket viktigare än ren prestanda. Om det är 120, 130 eller 150 hk är mindre viktigt i en gatbil bara den låter rätt och varvar på ett sätt som ägaren vill. Oavsett effekt är det en rolig bil och snabbast blir man aldrig ändå. Nackdelen med DOHC-motorn är främst att det inte finns så mycket delar att köpa men har man till exempel slipat om kammarna (eller kanske hittat Cat Cams), bytt till lättare svänghjul och fått till karaktären är det ju ingen "dålig" motor. Jag tycker den är mer svårskruvad än gamla Pinton och att en Zetec är snyggare men det är ju detaljer i periferin. -
Lotusklubben bjuder in oss till deras bandag. Följ länken nedan om ni är intresserade.
-
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.3k
-
Total Posts178.5k
-