-
Som betalande medlem i Locost Sweden får du rabatter hos våra samarbetspartners.
-
Upcoming Events
No upcoming events found -
By swedishGT40 · Posted
Ni har sannolikt rätt. Ska försöka få tag i lämpliga stänger o svetsa i. Skruvade in dörrsidor och fixade fäste avluftningen till tankarna med svanhals innan den går ner utanför karossen. Medans jag väntar på det så körde jag en riktig grisvända med skyddsglasen i fram. Dammit blir det, så ute står man som Yoda i djungeln i regnet 😆 -
By postmanpat · Posted
1. Vedde, 1bil, 2 mat 2. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 3. Tomas Mårtensson, 1 bil 1 mat 4. Sören Aronsson 1 bil 1 mat 5. Kristofer oscarson 1 bil + funktionär 2 mat 6. Pontus Palm, 1 Bil 1 Mat 7. Lars Andersson , 1 bil 1 mat 8. Christer Johansson, 1 bil 2 mat 9. Andreas Svensson 1 bil 1 mat 10. Andreas Rauherz 1 bil 1 mat 11. Daniel Pettersson 1 bil 2 mat 12. Alex Bergsland, 1 bil, 1 mat 13, Kjell Andersson, 1 funktionär, 1 mat Ska på min 60-års konsert med AC/DC den 1 Aug så tror inte jag orkar upp den 2 Aug 14 Fredrik "fege" Pousard, 2 funktionär, 2 mat 15. Roland Käll ljudmätare, 1 mat 16. Bengt Johansson funktionär, 1 mat 17. Klas Hagström 1 mat -
Snyggt Niclas! 👍 Behöver du referensmått så sitter min bakhuv monterad med gott om plats på insidan för att mäta.
-
By swedishGT40 · Posted
"Hyllan" på huven borde ligga strax ovanför underkant av fönstergluggen i torpedväggen som referens. Vore smart o lägga på den innan du helsvetsat, blir så tråkigt annars 😕 Ser snyggt ut med rören 😎 -
By Niclas Börjeson · Posted
Lär hitta metallspån i hela garaget kommande halvår, men nu sitter det på plats. Bandsåg var ovärderlig samt bilder på hur ni andra har löst det, lite orolig för den kröken som korsar ovan får plats emot huven. Men det märker vi 😅 Någorlunda lika längd, inom centimetrar Fick korta ner en, det var för övrigt jätte tråkigt, så det skulle stämma bättre. Med hjälp av Arto kunde jag skära ut flänsar i rostfritt, sedan pressade jag ändarna på röret till rektangulärt. Slutligen helsvetsat invändigt, kommer behöva slipa till innan. Valde att använda avgasfjädrar som förankrar emot kollektorn. Allt är bara punktat, måste bygga om min gasflaska så jag kan köra rotgas bättre innan helsvetsning.
-
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.3k
-
Total Posts178.9k
-