Jump to content

Opel gsi c20xe


dmc12Hank

Recommended Posts

Är det nån som har en verstadshandbok till Opel Gsi 16v 2.0 c20xe motorn på pdf eller nåt.

Jag har Haynes manualen till Opel kadett men det är inte så mycket info till just c20xe motorn.

Tacksam för svar!

Henrik.

Link to comment
Share on other sites

Är det nån som har en verstadshandbok till Opel Gsi 16v 2.0 c20xe motorn på pdf eller nåt.

Jag har Haynes manualen till Opel kadett men det är inte så mycket info till just c20xe motorn.

Tacksam för svar!

Henrik.

Halloj

Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga men såg att du bor i Hässelby och att du skrev att du närmar dig SFRO1, stämmer det? Bor själv i Hässelby och står på kö för hembesök av SFRO. Tänkte bara informera om det var av intresse att få det gjort snart.

Mvh/ Jonas

Link to comment
Share on other sites

Hej där!

Hade ju inte varit så dumt om det gick att boka samtidigt men det kommer att ta rätt lång tid för mig om jag ska vara realistisk. Tyvärr.

Har du kontakt med nån besiktningsman?

Link to comment
Share on other sites

Hej där!

Hade ju inte varit så dumt om det gick att boka samtidigt men det kommer att ta rätt lång tid för mig om jag ska vara realistisk. Tyvärr.

Har du kontakt med nån besiktningsman?

Verkar vara brist i Stockholm och jag känner till Stefan Rudow från Stavsjö (Kolmården) sedan tidigare. Men det är många som vill ha besiktigat nu..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...