Jump to content

Frakt från England


Bengt Norell

Recommended Posts

Hej!

Jag köpte stolar från europaspares.co.uk frakten kostaste drygt 300 kr om jag minns rätt.

Sedan köpte jag kolfiberdelar från carbonmods.co.uk den frakten gick på över 1000:-

Med andra ord det verkar kunna skilja sig en hel del. carbonmods frakten var med fedex. Kommer inte

ihåg vilket bolag som användes vid frakten av stolarna. Skall försöka komma ihåg att ta reda på det.

//Micke

Link to comment
Share on other sites

Det finns ett företag som heter Mark Jennings AB och som är baserat i Kvicksund. Skeppar ut grejer från Hull i egen container. Vet inte om han alltid är billigare men ett telefonsamtal kan det vara värt för att jämföra priser. Kan också hjälpa de gånger man hittar nåt på E-bay men säljaren inte skickar internationellt.

Mvh

Johan Hising

Link to comment
Share on other sites

Nu är affären i hamn.

2 st beg bakskärmar i glasfiber till Healeyn £5 frakt £ 49 Totalt £54

Mao ser detta ut att bli en mycket god affär, ebay, hoppas bara att allt funkar hela vägen, det kan inte vara så kul att stå med allt besvär kring skeppningen när priset blev så lågt. Men killen verkar inte hänga läpp han letade upp en £20 billigare frakt innan jag hann betala enligt första paypal mejlet

/ Bengt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...