Michael Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Hej jag håller på och fixar torkare till min bil. I ett tidigare skede tyckte jag det var en bra ide att såga av armen till torkarspaken. Finns det någon som ligger på en dylik som man kan få köpa. Undrar Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 (edited) Här skall inte köpas något... Det ligger en och väntar på dig hos mig. :) PMa så löser vi transporten på något sätt Edited January 9, 2012 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Du har fått PM :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 Tusen tack för kontakten och pratstunden. Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts